Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 18 Januari 2011

BERTAHAN vs MELUPAKAN

Assalamualaikum..

T______T tak tau nak kata ape.. Tapi yang ade lam otak TAUKE ITIK sekarang " kadang-kadang kita tak perlu lagi fikirkan cara untuk bertahan sebaliknya fikirkan cara untuk lupakan".. 

Tentang ape??? Tentang ape saja yang berkaitan.. Dalam hati ada sabar, w/pun nampak TAUKE ITIK macam tak sabar.. (padehal xde orams  kenai pums!!!)... Mintak tolong jangan kutuk aku.. Melainkan bagi nasehat yang membena minda dan dapat hisi otak aku dengan benda2 yang bermanfaat dari nasihat/kumen2 yang akan/bakal muncul.. (perasan hot!!)

Sungguh la.."Bergantung pada yang ESA!!!" peringatan dari sahabat baik.. Ye, i2 yang utama.. Tp ade gak mase2 aku rase tenggelam dalam FENOMENA KEDEWASAAN orams sekeliling.. Tenggelam macam mana?? Satu cara berfikir, lain2 aku tak tau macam mana nak jelas.. (kang jadi diari pulak belog haku nie!! kuikuikui ) -_-" w/pun aku pun dah masuk dalam alam "dewasa".. 22 tahun... 

Mintak tolong..Mintak tolong nasihat si tauke itik nie.. Mudah sangat rasa takut pada benda yang tak jelas lagi tak nyata.. Situasinya?? Sila jangan tanya.. bagi nasihat sekiranya ade yang paham ape maksud tuan tanah nie.. Jangan segan silu.. kalau nak kutuk2 tak yah la.. kang haku jadi makin tak betol!! Hi3...

Selingan: Ma Tauke Itik pesan berupa ARAHAN!! : Sila ke pejabat pos dan daftar mengundi!! dah omo 22 tahun pun tak daftar lagi.. Heheheheehhehe... Kalau mengundi "APE YANG AKAN AKU PANGKAH??" 

Sambung!!!

Dengan jelas dan nyata aku NYATAKAN.. Belog aku bukan belog berbentuk ilmiah.. Ape aje yang kamu2 terbaca/ sengaja baca kalau molek ambik pakai.. Kalau tak molek, sila abaikan dan sekeh aku.. =)...

Ape aje yang akan jadi esok dan hari2 mendatang kita "tak tahu".. Tapi kita boleh rancang.. Pastu minta denganNYA agar dipermudahkan segala urusan rasmi ke tak rasmi ke.. Urusan rohani ke jasmani ke.. Zahir ke batin ke.. Amin.. 

Tauke Itik sendiri dalam keadaan "sasau".. Hi3.. Sila bersimpati!! He3..

Susah!!! Susah!!! Susah!!! Kini, sabarlah.. Biar orang kata kita jenis tak tau sabar pun, hati sendiri kite paham kan.. Tak kenal maka tak cinta.. Kuikuikui... ^_^... Nanti2, dengan izinNYA kita akan dapat SENANG, SENANG & SENANG.. ( dengan usaha).. Hi3.. Amin untuk benda baik..

Nak titik dah entry merapu dalam benar nie.. 

Toootttttt!!!!

..

Ops!! : DOAKAN SUPAYA AKU DAPAT REDHAKAN HATI AKU.. AMIN =)





8 ulasan:

Siti Aziz berkata...

Tolong nasihat aku!!!!

Mat Ganu berkata...

setiap yang berlaku pasti ade hikmah disebaliknya...insyaALLAH.

Siti Aziz berkata...

ye..insyaallah..harapnya semua perkara berakhir dengan baik.. amin...

Amri Abd Rani berkata...

tgh pikir ni...camne nk nasihat ni...
jap eik..balik dulu...hihi

ijatnuar87 berkata...

uikss..urm222...penin222...nak nasihat camner ek...hehehe

Nadhirah-chan berkata...

sabar , berusaha dan tawakal ;)

Siti Aziz berkata...

Nasihat la ape2 pun..nasihat suruh kawin awal ke.. kuikuikui...

ijatnuar87 berkata...

hehhehe..kawin jek la awal2...senang kirer,hehehe