Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 31 Januari 2011

Balik G.M!!

Assalamualaikum..





Malam nie nak balik besut.. Aci dop kalau aku turun kat machang kelantan, pastu naik bas lompat balik ke destinasi asal aku.. Hu3.. Kenape nak buat kerja gila?? Sebab aku saja nak mencoba.. Aku tak pernah ke machang sendirian.. Sekadar lalu ke.. Nak jugak try naik bas ke johor, segamat.. Pastu balik sendiri.. He3..




Harap Allah Taala selamatkan perjalanan aku..Malam kelmarin bas yang akak kawan aku naik, dari a.star ke segamat xcident.. masuk longkang.. Mujur tak de pape.. Kawan kpd kakak kawan aku tue je luka sikit.. Jalan licin agaknya.. Kawan aku oyap, kawasan tempat dia tinggal banjir.. Hujan dan 2 3 hari tak berhenti.. Harap pemandu bas pun okey.. Insyaallah..





Kalau aku nie pulak, naik bas tue suka dup depan2.. Risiko2.. Tapi kalau dah ditentukan olehNya, depan belakang tengah tak tengah pun kena jugak.. Tak ape.. -_-".. Esok ape yang bakal jadi?? Aduh, xsir fikir.. Nak balik nie, tak kemas ape2 lagi.. Sekarang dah pukul 4:15pm.. Kali nie tak mau wat balik banyak2 barang.. Tak de hati nak punggah, heret, seret berderet beg2.. Kalau boleh darling (laptop) aku pun aku nak tinggal.. Tapi xleh la tinggal.. Felo oyak, dpp hop aku duduk nie paling tinggi kes kehilangan laptop.. Dan paling tinggi kes ehem2.. Aduhai..

Selingan: Aku tak suka laki bakal laki aku ada status "perokok".. Sebab arwah ayah aku tak merokok.. Aku tak terbiasa dengan asap rokok y busuk i2.. Tapi asap rokok daun y arwah tok & mok (nenek) aku bau sedap \0/..




Banyak kemerapuan di kawasan aku nie.. Kuikuikui.. 






K lah.. Doakan aku selamat.. T________T amin..






Ya ALLAH jangan Engkau suramkan hariku esok.. amin

7 ulasan:

Siti Aziz berkata...

Kenapa rasa tak wape sedap hati..

ijatnuar87 berkata...

hehehhe...selamat bercuti..insyaallah..kitorg mendoakan keselamatan tokey itik dan itik itiknya,hehehe

Siti Aziz berkata...

kuikuikui...dah sampai rumah pun nie...mari ah cikgu ijat derat besut..kah3

ijatnuar87 berkata...

hehehhe...g doh aritu...tapi demo xdop dumoh..xleh derak la...

anamizu berkata...

dah selamat smpai ke??hihi

cik ana folow sini ^^
recent post : |sape HAQ???|

Siti Aziz berkata...

pok jat-- Ha3...

Siti Aziz berkata...

anamizu-- ha3..dah samapai rumah......kuikuikui