Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Khamis, 27 Januari 2011

30 perkara tentang aku

1- Nama aku ada PAS
2- Umor 22thn (muda lagi!!! \0/)
3- Tinggi 154cm & berat 44kg (yang terbaru!! )
4- Suka & gila TOMYAM
5- Tak pandai berenang.. (hampir lemas mase g lagon kat setiu-kem asrama SEMEKAR)
6- Muka masam tp manis kalau senyum!! -poyo gila!!
7-Tak pandai masak (tak leh kawin!!!) ^_^
8- Tak da lesen motor & kereta!! -Pemandu haram.. Kuikuikui
9- Single but not available (tggu saat single and available) Wooohaaaa!!!!
10-Tak da tunang & tak da suami..
11-Duk ngaji lagi 
12-suke tengok cerita TWILIGHT dan siri2nya..(pakwe aku ada dalam tue) ha3
13-Harta pertama NOKIA 2626..kedua, lptp TOSHIBA L510 S432
14-Hadiah kesayangan "2 buah diari merah dari BANK ISLAM y diberi oleh seseorang".
15-Hidung kepek
16- Suka makan budu+ulam+sambal
17-Dah tak da ayah..
18-ada 6 beradik n ma n xda AYAH LAIN.. ha3
19-Suka warna putih/kuning/ungu dan merah//
20-Warna akan datang hijau dan hitam..
21- Sangat jeles bila tengok "deme2 salam dgn ayah diorang". ha3
22- Sedang belajar Bi.. Hu3...
23- Suka menyusahkan ITIK..
24- Akan buat sesuatu diluar dugaan kalau NEKAD dtg dgn tiba2.. (kerja gila).. -_-"
25-Seorang y setia.. Insyaallah.. (xkira zaman monyet).
26- Sedang mengarang CERITA Y AGAK PANJANG..
27-Berusaha untuk tinggi..w/pun tak mungkin..
28- Suka pendam tapi bukan pendendam
29- Suka baca novel..
30-Saya sayang sayang saya.. (entah siapa)- siapa suami aku?? Sila angkat tangan.. Ha3.. Tentu xda sebab aku tak kawin lagi.. Ha3..






I2 saja tentang TAUKE ITIK..


Bilangan akan semakin berkurang.. Kuikuikui...


Kawan Tauke oyap: "Sbr la, semua nie jadi sebab Tauke tak mampu buat hati dia senyum.. Tauke termenung, sebab memang dah lama tauke sedar".. Tak mengapa la.. Tapi terlalu suka ambik risiko untuk rosakkan perasaan sendiri..i2 kata kawan tauke.. Hu3..

4 ulasan:

ijatnuar87 berkata...

hehehe...30 plak dier bagi tu...2 buah diari?buku bank ker?

Siti Aziz berkata...

dah kurang.. diari y bank islam bagi.. kuikuikui...

ijatnuar87 berkata...

heheheh...siap letak gambar lagi tu,bagus2...hehehe

Siti Aziz berkata...

gambar nie..yang terakhir sebelum ku kotakkan semuanya n hantar ke pluto.. hu3..