Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 12 Disember 2010

Cara Untuk.... Hahahahaha

Okey.. dua tiga hari jadi mereng disebabkan oleh beberape faktor yang mewajibkan aku mereng.. Xpe.. Okey, hari nie aku nak kongsikan petua aku sendiri la.. Aku & TEMAN TAPI MESRA.. Okey, jelas aktornya.. Yang aku nak kongsikan ari nie, CARA2 UNTUK .. hahaha.. Aku sendiri yang buat nie.. Jangan main2.. Kuikuikui.. Antara caranya adalah:

  1. Biasanya aku nie kalo top up banyak2.. Enggak kira ah nombor MAXIS,CELCOM, DIGI, HAPPY @ ape2 jenis rangkaian pun nombor aku sentiasa AKTIF.. Ha3.. kalau masa tue aku tengah mesej dengan teman tapi mesra, disebabkan kegatalan jiwa yang menggelodak aku mesej dengan "kawan" aku yang menhampiri status teman tapi mesra dengan no aku yang lain.. kuikuikuikui..Berbelit ke?? Paham sendiri lah.. aku memang suka guna ayat2 belit nie..
  2. Cara aku yang kedua?? Aku kan guna digi campus.. Ha3.. Cakap banyak2 tapi bayar kurang.. RM2 untuk 1 hari, meletop hp pun kredit bukan bil tak jejas/tak berkurang.. Ha3.. Hebat betul tawaran sekarang..Oleh itu, gunalah digi campus.. Kah3..
  3. Cara yang ketiga, sekarangkan CELCOM bagi banyak tawaran hebat tuk tarik pengguna.. Aku terima banyak mesej dari celcom, top up rm30 bonus 10%=Rm3.. Ha3.. Share kredit banyak2 dalam sehari bakal dapat kredit bonus lagi dengan terma dan syarat2 tertentu.. Peniaga/usahawan sekarang memang kreatif.. Kuikuikui.. Ape lagi, aku guna cara celcom yang satu nie.. Cakap seharian cuma habis dua ringgit.. alamak, jimat betul.. Dapat la aku call kawan2 mak ayah (kalau ada kecemasan).. Dan yang paling pasti aku takkan bagitahu  kat teman tapi mesra aku yang aku tolak RM2 untuk dapat panggilan seharian bersama sesiapa2 saja.. Celcom memang hebat.. Ha3.. Lagipun aku dah puas cakap dengan teman tapi mesra aku tue.. 
  4. Cara aku yang keempat.. Aku tukar semua password GMAIL, YAHOO, YOUTUBE (hahaha), yang terbaru MILLAT FACEBOOK kecuali akaun FACEBOOK.. Aku tak tukar yang satu nie sebab aku tak tahu CARA NAK TUKAR.. kah3.. Aku tukar semua ni sebab teman tapi mesra aku tahu password aku punya akaun.. Ha3.. Kena tukar la baru tak kantoi.. Kalau chat dalam MILLAT teman tapi mesra aku tak dapat kesan aku chat dengan sape.. Ha3..
  5. Cara kelima yang aku buat.. Sebab teman tapi mesra aku tahu password  aku punya FACEBOOK, aku kena HATI2.. hahaha.. Mungkin teman tapi mesra aku JADI SILENT RIDER dalam facebook aku.. Bahaya tue.. Bisa kantoi.. Ha3.. Ape yang aku buat??? kalau aku mesej dengan sape2 aku akan control bahasa.. Jangan la nampak sangat aku nie curang.. Hehehehe.. & komen komen aku tulis mcm dengan kawan2 je.. Ha3hahahaha..padahal dia tue kekasih gelapku.. Kah3.. Aku memang la bijak.. Kalau aku chat dalam FACEBOOK, kejap2 aku akan klik CLEAR WINDOW..hahahahaha.. Tujuan?? Mane la tahu kot2 ada SILENT RIDER.. kuikuikui..Kena clearkan sebab nanti terkantoi "BERABANG BERSAYANG"  susah.. Ha3..Jadi aku padam.. Lenguh kilk clear window xape asalkan xkantoi.. Memang buaya betina la aku nie.. Hehehehe..
  6. Ape yang aku buat lagi?? teman tapi mesra aku sekarang nie tengah bizi.. bagus2, peluang la bagi aku.. Nak2 sekarang pun aku dengan dia dah jauh.. Bagus2.. Potensi untuk aku terus maju 100 langkah kedepan tue memang tersangat cerah.. Ha3... Ape yang aku buat?? Aku call kekasih gelap aku.. Cakap banyak2.. Nak cakap lebih bila berdepan malu.. Ha3.. Xpe2.. Kemudahan banyak sekarang.. Asal KATA NAK.. semua jalan.. 
  7. Aku selalu mengalah kalau timbul masalah.. Sebab ape aku mengalah?? Sebab AKU BUAT SALAH tp AKU TAKKAN MENGAKU.. Ha3.. Kalau aku mengalah, aku mungkin dapat simpati teman tapi mesra aku.. Ha3.. Hebat sungguh la aku.. Sebabnya bila teman tapi mesra aku call nombor aku, tak penah dapat.. (dia bagitahu aku).. Ha3.. Padehal mase tue aku tengan berborak dengan kekasih gelapku.. Harap teman tapi mesra aku tak syak ape2.. Ha3.. Tak ape, sebab teman tapi mesra aku tue jiwa batu..  Kah3..
  8. "FAKTOR RAKAN BAIK"..aku tak da huraian untuk nie.. Ha3.. Sebab hanya aku yang tahu..
  9. Faktor keterbiasaan aku yang suka pada yang orang kacak dan tampan.. Teman tapi mesra aku tahu, dia tak leh nak kate ape sebab dia tak kacak dan tak tampan..Ha3..
Okey, dah letih.. Semok otok dengan keadaan sekarang.. Baik aku g kemas barang2 aku, kotakkan semuanya.. & kotakkan diri aku jugak agar tak legi melayan perasaan bodoh & mereng aku nie.. Ha3..

CARA 1-9 ADALAH REKAAN SEMATA2...KAH3...
           

Tiada ulasan: