Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 10 Disember 2010

Ni la jadinya

Bila dah sampai musim gila dan mereng nie la jadinya.. Rasa mcm xsir balik rumah jah.. Tp kalau aku dihantar secara PAKSA & MEMANG TERPAKSA.. Aku terima.. Letih la.. Start 23/10 sampai sekarang, tak berhenti aku di psikokan.. Hu3.. Memang aku tak leh nak lawan.. ya memang takkan terlawan oleh ku.. Tp bila jiwa memberontak ai, tengok tingkat 4 bilik aku jadi serun.. Kah3.. Terbayangkan sesuatu yang gila.. Jangan main kat koridor..Bahaya.. Selalu baca dan dengar ayat suci al-quran tuk elak diri dari tersampuk perangai gila.. Mintak jauh... Hari nie sorang kawan semester 3 meninggal dunia.. Hu3.. Sebaya dengan aku.. Meninggal kat hospital pg td.. Aku pun bila2 masa jugak, sambil jalan, sambil berlari sambil makan sambil duduk sambil bercakap sambil sambil.. Dalam tidur.. Mati akan jugak datang tak kira kita sihat @pun sakit.. 

Sambung malam nanti lak.. Ops.. Semalam aku buat lagi satu kerja bodoh.. Akibat aku terpsiko dengan ape yang aku baca.. Kesian kat lelaki tu.. Tp aku rasa dia tak kesah dah pun sekarang.. Kejadah aku nak buat aku tanggung sendiri & dia tak ambik tahu.. Mungkin.. Tak ape la.. Betul la dalam artikel yang aku kongsikan sebelum nie.. memang kena dengan aku.. Ha3.. 

Tak pe.. Adekah entry ini terlalu peribadi?? Tak pun.. Yang membaca pun tak tahu betul ke tak.. Entah2 entry nie aku reka2 je.. Ha3.. Kuikuikui..

Dah lepas kertas yang keenam tadi.. rasa ok.. lusa kertas yang ketujuh.. dan tubing kita g langkawi 6 hari.. 

1 ulasan:

Siti Aziz berkata...

datangla sorang kawan..nasihat aku..peluk aku..sebab aku letih sangat.. letih sangat2..hmmm...