Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 15 Disember 2010

Day 1 - Pulau Langkawi

Assalamualaikum..

Okey, dah sampai kat Plau Langkawi.. Alhamdulillah.. \0/.. Hahahaha.. Kol 9.30 am bertolak dari uum ke jeti Kuala Perlis.. Alhamdulillah semua selamat.. (Apesal aku malas sangat nak nulis nie).. Aku snap dua tiga keping gambar je.. Kuikuikuikui.. Tak pe la kan.. Sebagai kenangan aku mai Langkawi kah3.. Mcm orang darat!!! Ha3.. Mai sini sebab kursus..Hu3.. Tue yang penting..


Kat jeti Kuala Perlis.. dah sampai tue bukan terus aku & yang lain2 melompat masuk dalam feri, hahahahah.. dan sampai jeti kol 10.30 feri lak kol 12.30 makanya g melepak kat kawasan sekitar.. Aku selaku orang darat melilau mata mcm CARI LAKI AKU HILANG lagaknya.. kah3.. Xda la.. G makan dengan senior sekolah menengah "abang jijan ngan abang adam" dan kawan sesekolah dulu..


Snap kat kedai yang aku pekena tea tarik yang enak.. Ha3.. Jangan ingat nie bangunan pejabat tanah pulak.. Nie pintu masuk ke jeti tue.. Ha3..Makanya menunggu la kami..xde ape la.. Nie kursus keusahawanan.. smoga Allah Taala permudahkan urusan aku kat sini. Insyaallah..

Nie budak huduh duk beratur nak masuk lam perut feri.. Ha3.. Semua peserta 76 orang.. Hanya beberapa kerat aje yang aku kenal.. Ha3..Cam tapi tak tau nama tue yang utamanya.. Perjalanan dari jeti ke pulau helang makan masa 1 jam.. Dah masuk dan dapat duduk kat seat paling belakang amat2 best.. Ha3.. kenape ia best?? Sebab dapat rasa pengalaman menjiwai muzik yang dihasilkan oleh enjin feri yang amat2 menggetarkan jiwa dan telinga aku.. ha3.. Bukan hagah okey.. Memang berdesing habis.. Ha3.. Tapi best sebab tak mcm naik bot.. Dah nama pun feri mane la same dengan bot.. Ha3.. 10 minit nak sampai kat jeti pulau, hujan yang amat lebat.. Sangat2 lebat.. Cantik pemandangan kat laut mase waktu ujan nie.. Sebab aku tak leh nampak ape2 kecuali fenomena hujan kat tengah2 laut bersama kabus.. (kabus ke??) ye la kot.. Ha3..


Nie tempat yang kami semua menginap.. Berhadapan dengan laut dan amat dekat dengan jeti hanya 10 minit dengan bas (mase hujan)..Ha3.. Duk kat resort nie boleh nampak jeti dan dataran helang.. dan yang amat penting dekat dengan pekan.. Ha3.. Jalan kaki 10 minit dah dapat beli seguni coklat yang berbagai jenis..kalau banyak duit la... Kain batik yang murah... Semua murah.. Ha3.. Murah la.. Name pun dah pulau bebas cukai.. Ha3..


Ape ke name kedai nie tadi.. Memang murah.. Snap sesambil teman kawan aku duk pilih kain batik.. Ha3.. Perkataan teman tue yang aku tak tahannya.. Ha3..


Banyak pilihan lagi.. Aku tak reti nak ambik gambo yang bersudut2 menarik nie.. main ambik je... Ha3..

Aku yang gedik!! Yang aku pegang nie harganya Rm8-10 setiap 1.. **Sila jangan suruh aku beli.. Sebab aku tak reti nak pilih!! Kah3

Berjalan nak balik resort.. Malas nyer nak story.. Hu3

Jeti kat hujung sana..


Okey!! Jom naik kereta lembu.. aku taja.. Ha3..

K tata..

malas..


Cakar ayam--> SELAKI LAGI KENA VOICE MAIL.. memang batal terus mood aku.. Out!!

Tiada ulasan: