Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 20 Disember 2010

Aku di tempat asalku

Assalamualaikum..(mujur ada c.c buka pepagi buta nie..)

Hari nie satu berita yang amat mengilukan hati aku.. Ustaz kesayangan aku dah kembali ke rahmatullah pukul 2.45pg tadi.. Ape yang aku rasa?? Aku rasa bersalah sebab tak lunaskan hajat aku nak ziarah ustaz mase raya aidilfitri hari tue..

Perasaan aku letih.. Banyak benda tak selesai.. Hidup penuh dengan kepura-puraan.. Padan muka aku sebab aku pernah buat kat orang mcm nie dulu.. Bila dah sampai kat besut nie aku terus rasa mcm nak balik kedah terus.. Kalau tak balik pun tak ape.. Ape yang aku da kat sini??

Apa hukumnya kita buat orang lain serba salah?? Apa hukum nya bila kita buat orang lain menangis.. Apa hukumnya bila kita buat orang lain terasa hati dengan kita.. Apa hukumnya kalau kita bergantung harap pada sesuatu yang tak pasti?? Apa hukumnya bila kita dapat senyum bahagia sedangkan orang lain amat2 terluka dengan tindakan kita.. Apa hukumnya orang lain bermuram durja sebab kita? Apa hukumnya kalau kita menyembunyikan kebenaran..

Mengharapkan bulan 1 datang dengan cepat.. dan mengharapkan ape yang aku nekad akan berlaku, sebab aku memang dah letih.. Senyum aku tak da makna.. Aku nak balik kehidupan YANG TENANG aku dulu.. Jadi, aku kena berusaha kearah tue..

Tak ape la siti.. siti pasihah seorang yang kuat.. Insyaallah.. Buat baik akan dibalas baik..

Aku dah buat keputusan.. Insyaallah keputusan aku tepat..

Insyaallah..

Insyaallah keputusan aku tepat..

10.32am..

HIDUP AKU MEMANG LUCU, HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU.. HIDUP AKU MEMANG LUCU..HIDUP AKU MEMANG LUCU, HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU.. HIDUP AKU MEMANG LUCU..HIDUP AKU MEMANG LUCU, HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU.. HIDUP AKU MEMANG LUCU..HIDUP AKU MEMANG LUCU, HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU.. HIDUP AKU MEMANG LUCU..HIDUP AKU MEMANG LUCU, HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU HIDUP AKU MEMANG LUCU.. HIDUP AKU MEMANG LUCU..

Tolong bawak aku jauh dari tempat yang lucu nie...

1 ulasan:

Siti Aziz berkata...

andai ditakdirkan aku akan berdiri seorang diri, apa yang akan aku lakukan..