Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 17 November 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum..

Hari nie raya.. Yehaaaa \0/.. Magrib tadi ma call aku.. Kuikuikui.. Ma oyak tak pe la raya kat tempat orang pun.. Sebahagian dari pengalaman tuk kita jdi seseorang yang kuat pada masa akan datang.. Ma aku oyak..

Ape pun, aku tetap dengan pendirian aku.. Tak balik.. Alhamdulillah, aku berjaya w/pun aku tak selesa dengan keadaan yang sememangnya MENCABAR Siti Aziz.. Ha3..

Okey lah.. Tak mau bebel banyak2.. Cuma nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AJI MAAF ZAHIR DAN BATIN buat...keluarga
  1. Ma & adik serta adik ipar aku "keri", adik, adik, adik dan adik..
  2. Buat Mak & pak sedara sebelah ma.. chek long, mok yah, chek do & ayah do, ayah ngah & chek ngah, mok sah & pak muda zul serta ayah su & chek su..
  3. Buat kuarga sebelah ayah.. Terutamanya AYAH NGAH & CHEK NGAH SERTA AYAH LONG & MOK LONG kat merkang pasir puteh..
  4. Buat sepupu sepapat.. ^_^ kat sungai gali p.puteh,alor lintah,gong medang,marang dll.. Ha3..
Selamat Hari Raya jugak kawan2 aku kat sek rendah keb.bintang setiu..Sek.men renek..
Buat kawan2 semekar...
  1. Dak2 kelas eko 2008..Pok loh & arif..
  2. Dak2 kelas aku..p.perniagaan..Ecah, cik ira, kak ting, enun,farah... Wahidah.. Dan lain2..
  3. Buat cikgu2 yang aku hormat..(xterdaya nak sebut satu2 xbermakna aku lupa...) Buat guru kelas yang amat kami 1kelas hormat & anggap mcm sahabat "cikgu lokman".. Dan cikgu2 yang lain...
  4. Buat Kawan2 semekar yang lain senior mahupun junior aku.. (w/pun diorang takkan baca) ^_^V..
Buat kawan2 yang aku kenal cara SENGAJA mahupun TAK SENGAJA..(hanya 3 orang yang aku masih berhubung) hahahahahahahah
  1. Hafizul..Kenal kat kem kluang..Kih3..Time kasih tuk semuanya.. Kamu mmg baik, & penasihat yang baik..^_^V
  2. Safuan Aziz..Dah lama terputus hubungan..Kendian dapat berhubung balik.. Hi3.. Nama ayah kami same.. AZIZ.. aku suka..
  3. Nie yang rumit sikit.. Sebab dia mmg rumit.. Ha3.. Azwan Sulaiman.. Ye dah rase nama dia.. Ingat lagi mcm mana susahnya aku cari dia.. Ha3..(dlm fb je)..Kah3.. Aku tahu diorang nie takkan muncul kat ruangan aku nie.. Jadi sedap la aku meraban.. Ha3.. Teringat lagi tanggapan aku mase mula2 tengok diorang.. Manis mcm gula.. Ha3...=)
Buat PENASIHAT TOKE ITIK khasnya..Selamat Hari Raya penasihat.. -_-V...

Buat tetamu blog aku yang singgah secara sengaja mahupun tak sengaja.. Maaf Zahir Batin..
Selamat menjalankan ibadah korban...(jika ada)...Hi3... Semoga ALLAH TAALA permudahkan urusan kalian.. Amin...

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

selamat hari raya aidiladha
semoga tabah ble di perantauan
belajar rajin-rajin n jgn lupa jga kesihatan diri.

Siti Aziz berkata...

Okey..time kasih daun keladi..^_^V

pena siswi berkata...

slmt hari raya dprntauan tie,, ak tetap blik walaupun hnya sehari semale.. dea la mke dging singge, goreng dn sup gear box tu...
(sehari dua yg penuh tragis)

Siti Aziz berkata...

i2 yang buat aku jeles...Muahahaahhahahahaahha

Siti Aziz berkata...

Rasa2 nya azwan sulaiman muncul ke idak kat sini ek?? teiba pulak teringat kat insan itu... ^_^

Siti Aziz berkata...

buat tanpa nama- terima kasih.. w/pun dah agak lama... tapi merujuk pada tarikh 17/11/10 nie dah masik masa kisah2 tak kisah kan.. HOW COULD YOU DO THIS TO ME.. but i never and ever hate both of you..Insyaallah..