Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 22 November 2010

Kotak Misteri Dari Kampung -_-"

Assalamualaikum..

Muahahahahahaha.. Tajuk ganaz gila sih.. KOTAK MISTERI DARI KAMPUNG tue.. Muahahahahaha.. Pengirim kotak ini aku tak tahu sape sebab aku TAK PANDAI MEMBACA.. Muahahahahhahahaha... Gelak orang sawan = aku la tue.. Sepatutnya aku terima kotak nie marin agi.. Keh3.. 

Aku fikir & aku bayang kotak yang bakal aku terima sebesar kotak pensel jew.. Dengan rilex dan yakinnya aku g pejabat.. Abang kat pejabat tanya "ada dik??" aku jawab "ada".. guna pos ape..Tanya dia lagi.. Aku tengok kat senarai pos, "NationWide Express" tp aku oyak "n.wide"..Mahahahaha.. Almaklumla aku nie bukan posmen.. Mane aku reti sebut.. Abang tue pun angkat letak kat atas meja kaunter pejabat.. Mak engkau.. Tergelak aku.. Abang tue senyum.. Muaahahahahah...

Betul la nie Siti Pasihah bt Abd Aziz.. Aku oyak betul la.. Tapi tak sangka sebesar nie.. Abang tue tanya, sem berapa dik?? Sem 3.. Ha3.. Dia cakap, "banyak &^%$#$%" "buat *&^%$" sambil dia senyum.. (sambil tue ayat yang paling tak tahan.. Muahahaahahhahaha... 

Opssss... Kalau cemuh nak baca sila rujuk pada bahagian tepi blog aku ada banyak lagi blog yang menarik.. Amaran keras pada yang tak mau baca & yang rasa meluat.. Muahahahahhaha... Aku tak kesah..

Okey, sambung.. Abang tue suh sain.. Aku nie dah mcm orang putus urat senyum.. BUAT LAWAK PENASIHAT AKU KALI NIE!!! ^_^v  nie mesti ada pape nie.. Muahahahaha.. Aku mintak kaki ayam dia bagi paha gajah.. Ha3...

Berusaha dia penuhi permintaan aku.. Serabut kali.. Ke xnak aku mati *&^%$%^ kat sini.. Ha3... TQ Penasihat.. 

Tak kesah la orang lain terima kotak sebesar lori pun, nie aku punya story.. Muahahahaha.. ^_^V

Makanya, keluarlah aku dari pejabat dengan senyuman yang meleret ke telinga.. Jap.. Kompius, tadi aku SENYUM @ SENGIH??? muahahahahaha... Aku tak kesah.. 

Okey2..Sudah2 la.. Sila ingat tarikh penting etek.. Okey.. Aku mundur sekarang.. Tapi cop.. Semalam kan kan kan.. Bulan purnama yang sungguh cantik.. Tapi gambarnya kabur2 sikit sebab aku zoom.. Tapi keadaan semalam memang cantik.. Tenang je rasa...

lokasi gambar nie?? Biarlah rahsia.. Tapi kat blok aku la.. Muahahahaha... Jauh je.. Alangkah indahnya kalau aku bla bla bla bla.. Muahahahahaha...

Okey..Stop sungguh dah..

p/s: UNTUK SAIN SEKELAS AKU MULO.. SELAMAT HARI LAHIR LA.. 22/11.. Semoga mu sihat sokmo, jadi anak yang baik/taat/bagus pada pamily.. Semoga mu jadi student cemerlang dengan cara mung sendiri.. Semoga mu tak sombong dengan sain2 lain.. Hagah dengan aku tak pe.. Aku dop kesah.. Kah3.. Tapi ucapan nie ikhlas la.. Semoga ALLAH TAALA permudahkan segala urusan mung.. Amin..

--> bukan sekadar mulut/tulisan tapi tulus & ikhlas..

***mana mungkin dia muncul kat sini.. bengom la siti.. Tak ape.. Yang penting hati.. bukan paksa2.. Muahahahahahaha...

K.. Selamat semua.. Amin..

Assalamualaikum...Tq PENASIHAT ^_^v  



4 ulasan:

Siti Aziz berkata...

time kasih ya..hehehehehehehehehehe ^_^V

pena siswi berkata...

bakpo g potong kat lap2 lantai tu...ore buleh hadioh,,huahua nok suruh jiran ak kg v hadioh etep eh..ado jiran ko???
slmat berbahagia sokmo la tie...ak pun tumpang bhgio

Siti Aziz berkata...

mu napok cah?? Bahayo...sabak tue aku potong.. kah3.. bukan hadiah.. "satu paksaan" kah3... amin untuk segala yang baik.. "masing2 tak tahu kan3" hahahahaha...

Siti Aziz berkata...

adakah aku akan dapat kotak misteri lagi lepas nie.. ya allah.. aku takut.. aku terlalu takut..hmmm