Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Khamis, 11 November 2010

Ketika Cinta Bertasbih

Assalamualaikum..

Ha3.. Disebabkan aku berkenan kat hero & heroin cerita yang sangat2 best nie, aku google ler mencarik gambo2 diorang.. Ades, heroin tue.. Aku sangat2 berkenan.. Ayu.. Cantik sangat2.. Sejuk mata aku tengok dia.. Senyuman manis lebih dari gula.. Tidak lewah untuk aku kata dia punya senyuman adalah penenang/penawar bagi insan2 yang sakit.. Hihihihi.. Nak ada senyuman gitu jugak.. Sejuk perut mak die mengandung..

Cerita nie dah lama kan3..Tahun lepas lagi aku tengok. Tapi kalau dah cerita best penuh dengan pengisian tengok acap kali pun xcemuh dan takkan timbul sara muak.. Aku suka.. Ha3..



Kholidi Asadil Alam as Abdullah Khairul Azzam

Kholidi Asadil Alam as Abdullah Khairul Azzam

Oki Setiana Dewi as Anna Althafunnisa

Oki Setiana Dewi as Anna Althafunnisa

Oki Setiana Dewi as Anna Althafunnisa

Oki Setiana Dewi as Anna Althafunnisa


Ya ampun pak, cantik bangat cewek ini sih..Kihkihkih.. Bisa gila aku dibuatnya.. \0/

2 ulasan:

pena siswi berkata...

oki mngingatkn ku pada lyna..

Siti Aziz berkata...

ada benarnya...hahahahahahahha