Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 30 November 2010

Hari nie..30/11/2010

Assalamualaikum..

Aduhai, cepat sungguh mase berlalu.. dah setahun setengah aku sini.. "MASIH DI MALAYSIA"--> cakap mcm duk kat AFRIKA.. Ha3.. Ape2 je la kan3.. Sebenaqnya aku cuma kerepek pisangkan aktiviti aku ari nie.. Memang dari kelmarin aku dah rancang nak g PKUUUM.. Nak g tar, nak g cuci i punya gigi yang tak seberapa comel nie.. Belakangan nie memang dah timbul kesedaran betape pentingnya aku jaga aku punya gigi... Kuikuikui... Poyo tahap dewa aku punya ayat.. Kejadah la kan..

Okey, Dup online muka buku smlm.. Kawan aku cakap die demam.. Dah tue aku ajak dia g p.k.u esok (ari nie).. Makanya, aku & dia pun terkedek2 la g p.k.u.. Oleh kerana aku dah "agak terbiasa" dgn jadual klinik gigi y tak mcm tempat rawatan sakit luar, aku terpaksa bersiap awal pagi... Ibaratnya mcm nak masuk kelas kol 8am.. Ha3..

Malas tue memang mcm gunung everest la tingginya.. Tapi bila duk ingatkan kuman durjana sedang bermaharajalela dalam i punya mulut, makanya terpaksa positifkan kemalasan itu.. Kuikuikuikuikui... Memang, kalau bahagian pergigian daftar kol 8,kalau no 1,2,3,4,5,6 tue memang dalam tempoh setengah jam- sejam.. nombor2 selepas tue.. perh.. Naik kematu i punya tutttttt.... (bukan unsur xsenonoh!!)...

Aku daftar kol 8.30am.. Ai, tak ramai mana.. Tapi mungkin ada yang nak tampal @ cabut.. tue yang jadi lambat tue.. Kol 10am aku masuk bilik rawatan dan kol 11 am tepat aku kuar!!! Mak ai.. Peringatan untuk SITI AZIZ.. kalau nak cepat sila ke klinik swasta.. Kuikuikui.. Lambat jugak kalau pelanggan ramai.. Tapi servis ok la.. Namanyapun berbayar.. Ha3.. Mungkin aku akan ke klinik swasta jugak kut..

Dalam tempoh menunggu tue aku g teman kawan aku jumpa doc.. Dah dua minggu demam.. + sakit2 badan lagi.. Bila siap, doktor kata xda pape.. Dia cakap pelik.. Sebab dia rasa lesu.. Ha3.. Kesian.. Doc pun bagi ubat dalam dos y tinggi cikit..

Kami memang suka main2.. Aku pun naik penimbang.. Duk bajet berat aku 45kg dah, bila timbang tue ini la hasil dia..


Bila tengok jarung dia tue.. Aku kompius.. Ai, xkan xsir turun lagi kot.. Dulu berat 53kg sekarang 47.5 kot tue.. Tak pun 48kg.. Matlamatnya 45kg sahaja.. Tak turun2.. Ai, bahaya nie.. Ha3...


Okey, nie adalah dalam bangunan yang baru siap.. Bahagian pesakit luar la.. Ruang menunggu yang agak luas.. Cantik & sejuk mcm duk dalam peti ais lak tue.. Aku lewahkan sikit ayat tue.. Dalam gambar nie xda ape pun.. Memang nampak gambar kosong, yang aku nak nyatakan adalah suasana kawasan nie mmg xkan buat pesakit tertekan melainkan pesakit tue sendiri yang buat dirinya tertekan.. Ha3...

Warna kerusi dia aku suka.. Memang salah satu warna peberet aku la.. Dulu berangan nak beli laptop warna semerah kerusi tue.. Merah ke?? Merun kok ek.. 

K lah, dah malas.. Ucapkan kata semangat untuk aku kuruskan lagi berat badan aku nie.. Amin..

Tata...

<3

9 ulasan:

pena siswi berkata...

xpyoh la nok kurus2 lg, mntain sudaa...
mntak petua mningkatkan berat badan, hrpkn google hampeh,,xde lain mkn "6 kli shari"..ak dh mkn lbih nk 6 xjugok berhasil...klu ingat ayat cikgu madi putus asa sudaa

Siti Aziz berkata...

kalu tubuh pe mu cah mmg aku tak leh nak kata ape la,,makan banyak mana pun mcm isi air dalam bekas tembuh.. xlekat mana2..hahahahaha...

pena siswi berkata...

pedas molep..buke gpo,ma ak hok rusing lebih..po bdok nyakite kli gak,,,huahuahua

pak lah berkata...

utk siti ,x payoh kurus la sbb tuttttt ( bukan lucah tpi hny kat org laki je boleh cakp ).. puratanya molek doh tu..belawok kato subur.....

utk ecah antara petua selain genetik ialah bukan makan banyak tpi kerap sikit dalam kuantiti yang sedikit...kemudian pastikn minum air banyak ( 2 jat shri cthnya )...... tpi ia biasanya genetik.....

Siti Aziz berkata...

loh:takda kaitan dengan "subur" okey..."belawok kata subur" tue aku dop paham maksud mung..

cah..xpe cah, mu persis sepupu aku.. okey je cah..sekarang ngandung anak kedua lepas 3 tahun kawin..=)

pak lah berkata...

kak ipar ak kurus po icah la..... dio nikoh sejak ak kecik lagi .... tpi thun lepas baru buleh anok tu pun lepas ado 2 ore anok angkat....... tpi x semestinya berlaku kpd semua org..lagumanopun ak cayo ko mu soh...

Siti Aziz berkata...

insyaallah xde ape la...

pena siswi berkata...

yak bokte blko....

pak lah berkata...

Yakin boleh Soh...mu mampu merubahnya...anok angkat pun 20 ore doh