Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 29 November 2010

Adekah sistem perut aku dah "gila"??

Assalamualaikum..

Semester 1, 2 & 3

  • meggi 4 5 jenis aku borong
  • kopi 3 in 1
  • nescafe 3 in 1
Adekah benda2 kat atas nie telah "mengganggu" sistem perut aku?? Pinggang aku belakangan nie terasa sebal je.. Mudah rasa lenguh.. Hu3.. 

Tapi,kopi & nescafe te penting untuk aku..Halang aku dari mengantuk.. Kuikuikuikui... Tapi, hakikatnya, benda yang kita suka tue la yang banyak bawa "padah" pada kita.. Ha3.. Tapi memang sebal sungguh perut aku.. Kalu tak ada meggi, "kelaparan" yang always menyerang aku malam2 buta & malam2 tak buta tue sape nak selamatkan.. Altentulah "meggi" jawabnya... Ha3..

Ha3.. Dulu ade la satu "insan" i2 larang aku makan meggi.. Berhenti kejap.. Kuikuikui.. Ditekankan sekali lagi.. "hanya sekejap".. Ha3.. Pastu, aku makan jugak.. Makna kata.. Pantang bau megi kot.. Ha3.. Kejadah je la.. 

Hmm, tapi memang bahaya pun kan.. Sememangnya kena coba berhenti nie.. Tapi, apekah alternatif yang aku boleh gune untuk selesaikan, dan alternatif yang boleh aku guna untuk gantikan tempat meggi yang bertahta dengan gahnya dalam senarai barang makanan utama yang patut aku beli.. Ha3..

Okey..Patah balik 2,3 bulan lepas.. 2,3 bulan lepas.. I dah pos i punya periuk nasi yang i bawak dari sem 1.. Sebab, i rasa tak selamat.. ura2 ada pemeriksaan bilik la.. i2 la ini la.. Sekarang i tengok, meriah je diorang masak dalam bilik.. Siap bau tomyam lagi.. Paling ektrem, kelmarin.. I bau someone goreng ikan kering.. Dah la time tue hujan.. Kuikuikui.. Terbayang terus kat kepala otak aku, kalau duk rumah aku dah boleh buat macam diorang.. Makan nasi panas dengan ikan kering.. Woooowwww... Best \0/...

Malas dah nak naip.. sambung esok la pulak.. Perut brokna..

Tata..


1 ulasan:

Siti Aziz berkata...

huhuhu....sebal2..