Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 24 Oktober 2010

Kosong

Assalamualaikum..

Memang tepat sangat la dengan apa yang aku rasa belakangan nie.. Ha3.. Kan aku dah cakap.. Hidup nie ibarat roda.. Jadi aku tak kan kesah tentang apa yang akan berlaku lepas nie.. Sebab nya, semua benda masih dalam keadaan samar2..Aku sendiri pun malas nak berangan2 bahagia, tidur sambil senyum simpul 14 n blablabla..

Yang penting sekarang *&^%$# tetap *&^%$# dan aku sebagai manusia yang masih berfungsi akal n fikiran kena %^&*# semuanya..

Ha3..

Mmg aku kalah.. tapi tak pe sebab aku tak kesah..Ha3... K, bye.. =)

~~~~~~~~~~~~> aku rasa aku tak perlukan buku merah lagi..lagi banyak helaian aku habiskan lagi banyak benda aku rasa..Ha3.. Stop je la.. Cari buku biru pulak.. Tentu best,,,Ha3

mcm novel...hahahahaha

Tiada ulasan: