Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 17 Oktober 2010

K.A.W.A.N

Assalamualaikum..

Kawan nie mmg penting kan3... Seramai mana kita ada kawan adalah satu ukuran..Kuikuikui.. Ape2 je la weh.. Semalam, aku g mall.. (-_-) --> edit a.ment!!! Pastu terserempak dengan senior sek renek.. Abang Faizal a.k.a faizal akram...Kuikuikui ^_^... Aku tanya dia, g ke dop program perintis usahawan hujung minggu nie?? Die pun oyak g, TIE g ke dop?? Aku cakap, g.. (xpenting lagi sampai sini...Panjang lebar kami berbual kat mall y RAMAI sangat orang y kelaparan ha3.. Abang peja pun tanya aku:

"TIE,ABE PEJA TENGOK TIE SOKMO SORANG..
XDA SAING KE?? LEMAH SUNGGUH"

Nah..Ambik engkau..Kah3...Aku jawab ada kawan..Tue..Tp dia duk s.m.e.. Kuikuikui.. Motif ku ceritakan benda tak penting nie adalah untuk menyatakan tahap sosial aku..Sungguh lemah..Kawan aku cuma kawan sekumpulan tugasan.. Banyak jenis kawan.. Tp kawan yang baik merangkap kawan baik tue tak ada.. Aku mmg sorang.. G beli makan pun sorang, g changlun pun xda masalah kalau aku g sorang.. Ha3..Aku tak sir,kalau aku ada kawan baik..Aku tak mampu nak hargai dia..Sebab aku bukan lah SESEORANG YANG BAIK UNTUK DIJADIKAN KAWAN.. Tak mampu untuk mengikut kawan.. Pade aku menyusahkan orang, lebih baik menyusahkan diri sendiri..Ha3...

Kepada senior aku, xperlu risau.. Mek tie ada kawan cuma xjumpa lagi kawan baik yang sekepala perangai mcm mek tie.. Kalau mek tie susah, abang2 n kakak2 senior mase kat sekolah ada kat sini.. Abg peja,abang adam, abg jeny, pok ju, abang jijan, abang pa, kak jue, kak lin, kak lisa, kak juliana.. & sebaya.. Hasni, suha,udim, wati, sepu.. Ramai kan3...

Untuk dapatkan kawan yang baik, mektie kena ubah diri biar jadi baik dan xberkira.. Tentu orang suka..Kuikuikui ^_^ formula nie boleh pakai ke tidak?? Ha3...

Harap, kawan baik akan muncul tak lama lagi..Amin...

Tiada ulasan: