Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 11 Oktober 2010

10/10/10

TARIKH Y CANTIK

SEPATUTNYA AKU KENA NIKAH ARI NIE...KUIKUIKUI

^_^V

TP AKU TAHU, ADA ORANG TUE KANKANKAN...
die cakap nie ulang tahun perkahwinan y pertama..
kuikuikui...

Ape pun, pade sesiape yang kawin pada tarikh nie, sambut ari jadi ke..

MOGA SELAMAT SEGALANYA..AMIN..

------------------------------------------------------
------------------------------------------------------

HARI ISNIN (11/10/10)

Hari nie aku tak tahu aku meraban ape dalam kelas ecom11..Hari nie ada speaking test.. dapat tajuk alhamdulillah.. Tp disebabkan ketidakpandaian lebih memenuhi reruang otak aku nie lebih banyak dari kepandaian makanya aku pada tahap BOLEH-BOLEH je la..

Kembali risau bila teringat final exam yang makin hampir..Semester nie aku mmg *^%$# sikit.. Tp entah la..Aku syukur pada ALLAH TAALA sebab berikan (*&^%$#) pada aku...

)(*&^%$$%^&*

^_^ kepada yang berkenaan, aku tak tahu nak jelaskan mcm mana..aku pun tak tahu nak cakap ape..semalam aku tahu yang kamu dan kamu saling mengenali sjk dari sek rendah lagi..Tp seingat aku kamu cakap kamu tak kenal.. Rasa mcm diperbohkan ke tidak?? Tidak kut (aku cuba tuk fikir positif)..Kkuikuikui ^_^.. Baru je aku nak cakap aku suka, dahtertoleh kembali rasa itu..kuikuikui..Tp janji tetap janji..aku akan kotakan w/pun lambat..

Untuk pak itik yang aku sayangi..Time kasih tuk segala nasihat..pertolongan, n sifatmu yang ala-ala )(*&^%$#) menyebabkan aku rasa nak v hadiah KENTUT yang paling enak (w/pun selalu v) pada abad ini...ha3...sayang itik sangat2...saya sememangnya AYAM yang bertuah...kuikuikui...

KEPALA OTAK YANG BENGOM SUDAH KEMBALI...AKU NAK BERHENTI SEKARANG SEBELUM BERLORI2 AKU MELALUT...^_^

SALAM SAYANG TUK SEMUA YANG SINGGAH...

ops!! KALAU KAK NASRINA HONEY singgah kat sini...

Kak, sila berusaha tue KURUS...kuikuikui ^_^V

Tiada ulasan: