Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 1 Ogos 2010

Xkujangka -_-v

Assalamualaikum..

Td..Aku terfikir2 pasal sorang kawan aku nie..Kawan mase sek la.. Perempuan..Aku duk fikir apekah "die saling mengenali dengan die tue?"..Die yang pertama tue merujuk kepada kawan aku, die yang kedua merujuk kepada perempuan jugak..Tapi aku xkenal die..Name pun aku xtahu..Terfikir aku tentang sesuatu..Dulu-dulu punya cerita.. Hmm..Die orang nie orang baik2..Motif aku..Sebenarnya aku nak tahu latar belakang perempuan yang kedua tue.. Aku tahu aku pasti akan tahu jugak suatu hari nanti..Xpe, aku akan sabar..

Pagi nie syukur sangat2 pada Allah sebab demam kura2 aku dah mula kebah..Memang kura2 sungguh..Hu3..Jarang2 dapat peluang demam kura2 nie..Hu3..Ramai gop sain2 aku demam..

Td, trafik blog aku ada tunjuk sesuatu..Ha3..Xsangka..Xda ape pun.. SILA JANGAN GELABAH .
.Hi3..Tp aku ttp tak sangka..Tak sangka tahap xsangka..Ape punya ayat la kan..Tp belum tentu..Untuk perenggan nie hanya aku n penulis blog yang lain je faham..Pssssstttt...Rahsia..Dah kul 4:57am nie..Mata xngantuk lagi..Suhu badan pun dah turun..

K lah..

Cakar ayam--> "sila jangan gelabah"
Cakar ayam lagi--> Ha3..
Lagi2 cakar ayam--> Tido!!!

Tiada ulasan: