Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Khamis, 12 Ogos 2010

Terkini

Assalamualaikum..

Aku tambah label baru tuk x-tbt aku dalam UUM-YPU..Tadi aku g isi borang lar n anto sijil yang die nak tue..Nak dijadikan crita..Kerani kat CEDI tue baik n ramah giler..Lepas isi borang y disertakan dengan file khas, aku pun bace satu kertas yang diorang lampirkan..Waaa,,cuti semester aku BAKAL TERGANGGU.. 2 bulan pulak tue.. Abis ler..Aku harap sangat,kalau betul ada latihan praktikal BIAR BERMULA MASE AKU SEMESTER 4..Yeeehaaa!!! (Koya!!)..Kalau la..


Hari Isnin nie kami 30 orang kena g taklimat..G je la kan.. Xda masalah, surat pelepasan kuliah boleh mintak.. Nak dengo jugap ape yang diorang sediakan n aturkan tuk perintis nie..Yang aku baca tadi, tahap 1: KAMI BAKAL:
Menjalani bengkel &kursus yang berkaitan dengan asas keusahawanan & pembangunan diri spt;;
  1. Keusahawanan & Dasar Ekonomi Baru
  2. Motivasi & Jati Diri
  3. Pengetahuan Produk/ Perkhidmatan Terengganu
  4. Kemahiran Jualan
  5. Komunikasi Perniagaan
  6. Pengurusan Kewangan
  7. Pemasaran
  8. Perekaunan
Pada akhir tahap ini,PELAJAR AKAN DITEMPATKAN DI SYARIKAT-SYARIKAT PELANGGAN YPUT untuk menjalani latihan praktikal selama DUA BULAN..Waaa..Yang aku pasti, mmg praktikal kat TERENGGANU..Pada akhir latihan, PELAJAR MENYEDIAKAN LAPORAN TENTANG PROGRAM YANG DIIKUTI..Semua ada 3 tahap..Jadi SITI PASIHAH BT ABD AZIZ kena bersedia tuk hadapi sebarang kemungkinan yang berlaku..Semuanya akan aku ketahui selepas hadirkan diri dalam taklimat isnin nanti..

Tabahkan hati..Kah3

K lah..nak p kelas...


Papai ^_^~

Tiada ulasan: