Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 3 Ogos 2010

Ramadhan da nak sampai..\o/

Assalamualaikum..

Ramadhan da nak sampai nie.. Ha3.. Gembira rasa.. Terawih ape cerita tahun nie.. Kalau aku buat perangai berat kaki lagi, memang aku seorang makhluk yang tak guna.. Bengom, goms.. & segalanya la.. Harap aku xbuat perangai mcm tahun lepas..

Puasa kali nie, terpaksa bersunyi..Kih3...Hidupku tanpa periuk nasi kesayangan..Aku da pos balik minggu lepas.. Aku bawak mase semester 1 lagi..Waaa, rasa mcm nak nangis je mase duk timbang berat barang kat pejabat pos ari tue.. Sangat2 sedih...(lewah giler ayat)...=)

Tajuk kali nie aku rojakkan...Macam tajuk yang lepas2 jugak la.. Blog ak nie bukan ape2 pun...sekadar kongsi rase aje.. Aku mmg sika nulis benda mcm nie.. Ha3..Dulu suka conteng diari.. Sekarang conteng blog.. Sampai diari merah aku tak terusik pun...Hmm... Nak balik...

Sebut pasal nak balik...Tahun nie rase nak balik awal dari biase aje.. Tapi bimbang lecturer buat kuiz..Jadi terbantut niat nak balik awal tue.. Moga Allah permudahkan..Hu3..Rase tahun nie aku tak leh nak pau sape2.. Penasihat pun macam gitu2 jer.. Rase macam gitu je..Hu3...

Best sangat2 kan kalau kita belajar kat negeri sendiri..(nampak sangat hati aku tak ikhlas).... Tiap mase boleh balik umah..Nikmat nyer kalau aku belajar kat UMT..1 jam 30 minit bermotosikal da pun sampai..Nak rilex lagi naik bas depan umah aku, 2 jam lepas tue sampai depan pintu pagar UMT.. Tp angan2 je la.. UUM nie 7 jam dari rumah aku..Jauh sangat2.. Naik flight 1 jam je..Nak naik flight x?? Nak3..=) (koya!!)

Lambat nyer nak abis belajar...Ha3...Berkulat la aku kat sini..Ha3..Mmg rojak tul entry kali nie.. Mana penasihat, lama xmuncul..Hu3..Teringat kat dia.. Bizi bebenor die sekarang..Xpuasa lagi, tp die dah sibuk2 bagi duit raya..Harap penasihat sentiasa lam keadaan y memuaskan hati..Ha4..

Malas!!!

Bye2..(xda orang baca pun) -_-"

Tiada ulasan: