Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 8 Ogos 2010

Lemah Semangat..

Assalamualaikum..

Lemah semangat hampir tahap kritikal.. Perlukan seseorang tuk berleter kat telinga aku.. Perlukan seseorang tuk perhatikan tiap langkah aku.. Perlukan seseorang tuk tolong aku bila aku lemah.. Perlukan seseorang untuk ceriakan aku.. Aku perlukan satu bahu tuk lecuhkan dengan air mata bila aku rasa xkuat.. Perlukan seseorang y ringan tangan tuk ketuk kepala aku bila aku buat silap..

Hmm..Ade ke seseorang yang prihatin mcm tue?? Xkan ada seseorang yang prihatin mcm tue selagi aku tak prihatin dengan orang kat sekeliling aku..Sila jangan mimpi.. Rasa down sangat.. Sape yang boleh buat aku senyum?? Entah.. Takkan ada orang yang boleh buat aku senyam kecuali aku yang buat orang senyum terlebih dahulu..

Ape tujuan aku sebenarnya?? Entah..

Sekian..

Selamat berpuasa..

Tiada ulasan: