Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 14 Ogos 2010

Epilog Syurga Cinta

Assalamualaikum..

Punyer la best cerita nie..Buat aku jadi mereng..Tp tak la sampai taksub.. Ha3.. Tapi mmg best la.. Suka dengan watak Cikgu Siti..Kisah Cikgu Siti yang mana tunangnya kawin dengan kawan die sendiri.. Waaa.. Sedih2.. Tp, sila ingat, jangan terlalu taksub..Jangan..Aku ada google gambar2 Epilog Syurga Cinta nie..Mmg la tersangat banyak.. Wataknyer yang come..Mia mmg budak yang comel & berbakat.. Sejuk perut ibu die.. Ape pun kat sini, aku nak cakap yang aku suka cara Fida @ Cikgu Siti tue.. Aku suka tengok lilitan tudung die.. Waaaa,,,suka-suka-suka.. K,lah..Nie je gambar yang aku nak masukkan dalam aku punya ru
mah.. Yang penting sekali,,cerita nie mmg best.. SELAMAT MENONTON EPILOG SYURGA CINTA semua!!! \o/

~ kan aku da kata, depa nie cantik & comei!! Nak pakai tudung mcm Fida..(tp xsesuai dengan muka!! keh3)

Peh!! Xda komen lain yang lebih sesuai kecuali COMEL!!! hi3 \o/

EPILOG SYURGA CINTA

Sila menonton ye!! pandangan aku, cerita nie mmg sedap..

Papai ^_^V

1 ulasan:

pena siswi berkata...

peminat setia citer ni ke??? mmg bes tp lmbt sgt heronya nk insaf..