Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 3 Ogos 2010

Dah Tertunai

Assalamualaikum...

Aku nie mmg ada banyak cerita..Ha4..Pagi td aku g cuci gigi kat P.K.U...Lepas cuci gigi aku pun tergedik2 nak g naik timbangan..Ha3.. Lama dah aku duk cari benda nie.. Nak tau sangat berat aku berapa kilo.. Dengan penuh debaran..Mengharapkan berat aku xmelebihi 53kg.. Aku tanggalkan kasut..Ermmm...

Sebelum tue aku check dulu sama ada timbangan tue rosak @ x.. Ha3..Aku pun naik, erm...Takut nyer.. Jeng Jeng Jeng... "BERAT ANDA 47KG"...Ha3...Tersengih aku dalam klinik tadi.. Ha3...Xpuasa lagi, tp hasrat da tertunai. .Ha3..Ha3..Target aku lepas nir 45kg saja,,,Ha3...Amin...

Dulu, mase duk asrama, berat aku mmg giler2...Makan tidur, makan tidur.. Dagu jadi 2..Pipi tembam mcm roti bata baru siap.. Tp aku ttp hitam mcm arang la...Ha3..Gemuk... Sain2 ada jugak tegur kalau aku pakai baju tshirt n seluar sukan, nampak sangat aku gemuk n pendek.. Ha3.. Sekarang nie.. Ha... Tue dia..Penangan duk tingkat 4.. Mmg wajib turun naik tangga kalau nak masuk bilik.. Bagus jugak.. 47kg.. Waa... Sungguh x percaya.. 47kg nie berat aku mase tingkatan 4.. Sekarang nie angka tue datang balik.. Ha3..

Sila jangan jamu aku makan nasik dengan ulam.. Sbb nyer aku akan jadi orang sawan kalau aku jumpa nasik+ ulam + ikan + budu..Ulam tue ikut aje ulam ape pun.. Aku bedal.. Asalkan warna hijau.. Ha3..Balik umah nanti lagi best.. Jumpa budu tiap2 hari.. Ha3.. Waaaa... Sedap nyer..

Sila Jangan Takut \o/

Cakar ayam--> xsabar nak pakai baju raya..
Cakar ayam lagi--> Hi3
Lagi2 cakar ayam--> Da nak balik dah!! =)

Tiada ulasan: