Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Khamis, 5 Ogos 2010

Bila Mase aku hadap Buku???

Assalamualaikum...

Aiii,,, Da nampak sangat nie aku lara.. Xbermakna..Duk tunggu email dari kawan.. Suh die sent a.ment kumpulan.. Tp tak jugak aku dapat.. Da kul 1 pagi nie.. Aduhai.. Esok kelas politik xda.. Kelas metod paling aku tunggu2.. Rancangan tempatan xda lagi.. Aduhai.. Susah tul.. Esok jugak aku kena usaha sesuatu..A'ah..

Sampai kat sini je la... Puah!! Sori la..Bukan blog ilmiah nie..Hu3..

Okey..Sambung balik... Hari nie ada kelas Metodologi Penyediaan Pelan Pembangunan aje.. Waaa.. 2 kelas batal.. Lec semua cibuk.. Hu3..Maka dengan itu, aku balik awal.. Mata pulak rasa mengantuk yang amat sangat.. Tp sabar la dulu.. Aku xleh pejam mata lagik.. A.ment ta beres lagi..

Nak merapu ape ek kali nie.. Entah la.. Semua rutin.. Tak tahu nak story ape.. A'hah.. Mungkin hari isnin nie aku g Kuala Perlis.. Kajian luar siket.. Tak pernah aku sampai sane.. Xpe la.. Khabarnyer tempat tue best.. Depan hotel putra ke ape entah.. Tanah lapang depan hotel tue sasaran projek kami.. Tapak kajian.. Kah3..

Tp sebelum tue aku kena usaha dapatkan rancangan tempatan.. Nak cakap mcm mane ek.. Aku nie penyegan sikit.. Hu3.. Koya.. Harap nyer a.ment nie berjalan seperti yang aku harapkan.. Aku tak sekumpulan dengan senior,, jadi kurang pengalaman la sikit berbanding kumpulan yang lain..

Sabo ajew la..

Cakar ayam--> "jam 3:10pm..mata dah layu.."
Cakar ayam lagi--> "tak tahan da nak celik"
Lagi2 cakar ayam--> Tidur dulu..Ament sambung pas nie..Hu3"







Tiada ulasan: