Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 9 Ogos 2010

Agaknyer Ape Ek??

KEPADA PESERTA PROGRAM PERINTIS USAHAWAN UUM-YPUT-Sehubungan dengan itu anda diwajibkan hadir ke Institut Pembangunan Keusahawanan & Koperasi (CEDI) PADA 12/08/10 (KHAMIS INI) untuk mengisi borang. Sila bawa bersama SIJIL WATIKAH PERLANTIKAN..(amir haliah,PERMATA-UUM).

Assalamualaikum..

Makanya seperti yang sedia maklum la kan.. Aku adalah salah sorang dari peserta perintis.. Agak nyer la kan3..Adakah pihak pentadbir akan bagi projek kat kami..Contoh nyer la kan..Bagi modal n kami kena mulakan perniagaan.. Kalau la betul-betul terjadi..Ko tahu aku akan buat ape?? Rancangan tue dah ada dalam kepala,, Aku nak ianya jadi kenyataan..N kurasakan ianya idea yang ok la kut..Itu pun kalau ada kerjasama dari pihak yang ketiga..

Tapi, aku awal2 nie mane boleh mengharap ape2 lagi kan3.. Sebabnyer, yang pasti..Geng perintis akan g kursus time cuti sem nie dulu kat mana2 perniagaan y berjaya..Itu yang aku diberitahu awal2 aku daftar dulu..Hu3..Aku tak kesah sebab kursus tue kat tempat aku sendiri..kat Terengganu..Ha3..Terengganu...Negeriku...Tanah berdaulat...Penuh semangat....Lalalalala~

Ape pun yang terjadi ari kamis nie aku akan story balik..Moga2 ape yang aku fikir tue betul la w/pun hanya 10%..Hi2...

K,nak g kelas Metod..

Jaga diri, jaga peribadi..& jaga dompet anda...Hi3...

Tiada ulasan: