Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 2 Julai 2010

Perangai S.I.T.I

"Sila g kedai beli gandum 1kg, gula.. Ulam, ikan & ayam.. Daun sup & daun bawang"..
"Jap, mandi2 lu.. Baru ore g".. Keh3.. Biasa ar jawapan aku.. He3.. Nie biasa je kan3.. Orang lain pun lebih kureng aku jew.. Ha3.. Tapi aku banyak sangat kurang..:p

Stat motor...Brooooom!!!! Broooooommm!!!! Brooooommmm!!!! tat, gear 1.. Kemane aku nak g nie.. Ma suh g beli kat kedai runcit kampung sebelah ja... Errrmmmm... Dekat sangat tue... G jauh la sikit.. Ha3... (mmg perangai aku suka g jalan.. jak dulu...sorang pun tak pe..)..

Hari nie hari Jumaat.. Wah!! Pasar Kuala Besut!!! Hooooreeee.... Cop kejap... Isi minyak motor kat Kg Raja luh.. He3... Baru sedap susur pantai lah balik nanti... Dalam otak aku dah congak2 kemana aku nak p.. (orang kat umah kelaparan tunggu aku wat balik barang..) Ha3...

Sampai pun kat Kuala Besut... Ada la dalam 15km dari umah aku... Fuh!!! Panas+orang y tersangat ramai= aku sorang2 je!!! Ha2.. Tapi kalau bulan RAMADHAN, aku mmg takkan ambik risiko mai kat PASAR KUALA BESUT y hari jumaat.. 3xganda manusia mai.. Panas duk bersesak2 bawah khemah pasar yang sejengkal tas kepala...(mcm lar aku nie tinggi sangat!! koya..)...Ha3...Macam2 ada kat sini..Ha3...

Selesai beli..Aku pun balik susur pantai... Waaaaa.... Sangat best!! Time tue orang laki duk bersiap2 nak g masjid.. Jadi tak ramai/sangat2 tak ramai dak laki kat pantai... & aku masih tanpa teman.. (gila punya ayat)... Ha3.. Aku sempat ambik gambar kat PANTAI AIR TAWAR.. Maklum saja lar, aku nie buta seni.. Tak Tahu sudut mana yang come.. Tengok PULAU PERHENTIAN.. Wah, teringin nak ke sana.. Sain aku kawin dengan orang pulau tue.. bertuah badan.. Ha3... Serta-merta jadik orang pulau.. Susur punya susur... Kluar kat Keluang... Da dekat sangat dengan umah aku... Kah3... Perempuan ape la aku nie.. Tapi aku tak menyusahkan orang lain... Jadik tak de masalah la kan3... Kih3..

siti y buta seni : kata Penasihat!!

pokok rhu cam ginik, kat mane2 pantai pun ada...He3


Cakar ayam--> Besut sentiasa d hati!! Setiu-->???
Cakar ayam lagi--> Lambat nyer Jumaat depan!!
Lagi2 cakar ayam--> "ROTI CANAI TELUR DUA" :P

Tiada ulasan: