Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 30 Julai 2010

Malas Nak Hupdet Blog

Assalamualaikum..

Malas yang membara..+ xda cerita yang boleh aku taip...Ketuk,ketuk,ketuk...Hari2 yang gitu2 saja...Hu3...= MALAS.. Tapi aku tak suka bila blog aku bersawang..Mybe esok ada cerita...Sebab KO-K aku kul lapan kat Dewan Muazzam Shah..Nak buat ape tah...Hidup KELANA SISWA...Rasa xsabar pulak nak pakai pakaian lengkap KO-K aku...Lambat nyer!!!

Kalau da dapat,aku masukkan dalam nie...Kih3...Sebagai tanda tebus sebab aku patah semangat nak masuk palapes...Koya...Mmg pun..

Okey lah..MALAS da kembali...Bye...

Rindu penasihat!!! =(..

33 hari lagi nak balik besut!!!!! 2 minggu cuti...Yeeeehhhhaaaaa...Xsabo ase...

Baju raya sedang menunggu...Harap sangat tahun nie ada keajaiban yang berlaku...Puasa cukup sebulan mcm kawan aku tue..Hari Raya baru die kih3...Sungguh bernasib baik...Terselamat ganti puasa...Tapi itu kan benda wajib...Nak ke xnak ke,kena nak jugak!!!! Ha3...

Xsabar nak balik...Penasihat kat melaka...kusus...Kih3...Padams muke die...

Assalamualaikum..

Tiada ulasan: