Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 10 Julai 2010

Kembali ke Tempat Singgahanku!!

Assalamualaikum..

Aduhai, ape nk dikatekan lagi... ketidaksukaanku bertambah lagi... Hu3... Sungguh aku tak selesa di sini.. Semalam,kol 8:30 aku naik bas depan k.f.c Jerteh..Right now, aku berada di DEWAN PENGINAPAN PELAJAR BANK RAKYAT!!!...Cepat sungguh masa bergerak...

Kelmarin aku g PULAU PERHENTIAN ..Bersama dgn kawan4 penasihat.. Wah!!! Teramat seronok aku, sampai muntah lepas snorkeling kat 2 point!!... Tengok coral yang sangat2 cantik.. Ikan yang sungguh jinak & warna warni... Ha3... Menggigil sejuk!!! Yang paling best, aku tak kuarkan duit pun... Penasihat CAP ITIK y belanja budak huduh nie... Ha3... Berbaloi la rase...G pun kejap je... 6-7 jam je...

Pengalaman aku naik bot laju buat pertama kali nyer...Jeng3... Rasa macam aku naik kereta bocor n masuk lobang2 yang ada kat jalan...Rasa kena buat L.R.T satu...Penasihat kata " ngada,belajar sungguh dulu baru boleh buat" Wakakakakka... Sebijik kena kat aku...

Ape pun, tq buat Penasihat...Roti canai telur harga RM2 ditukar jadi satu pengalaman y lemak manis!! Ceeee, koya... Gambar nyer nanti2 aku upload...Gambar aku je la... Kah3... Penasihat cap itik...Xpayah... Kih3.


: Nie lam kol 11:30am..


:Gambaq ikan2 cantik kat tmpt p'tm



:Lepas snokeling wooo...



:Pemandangan salah satu pulau



Waaa..PULAU PERHENTIAN y best!! \o/

Cakar ayam--> LaLaLa!!!
Cakar ayam lagi--> TQ ^,^
Lagi2 cakar ayam--> v(-_-)

Tiada ulasan: