Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Khamis, 22 Julai 2010

Jasamu Tetap Kami Kenang =)

Assalamualaikum...

Tuan Haji Abdul Rahman Bin Jusoh...Nama pengetua Sekolah Menengah Kebangsaan Renek,Besut,Terengganu.. Sekolah aku dari tingkatan satu sampai tingkatan 6 atas.. Susah senang aku semua kat sekolah tue.. 5 tahun hingga 6 tahun aku sek dibawah pengendalian Ayah Man..Hu3..Memang bekeng..Beliau memang suka bercerita..N beliau sememang nyer punya banyak pengalaman..

Dulu sekolah aku mmg dalam keadaan yang teruk la jugak.. Disiplin pelajar mmg tahap mengecewakan..Bila sekolah aku terima masuk beliau,banyak perubahan yang berlaku.. Sungguh komited..Sekolah aku sekarang penuh sengan pokok2 & taman pokok y come..

Bercakap pasai disiplin, fuh...Beliau mmg suka wat rondaan time sembahyang..Ronda kat blok-blok.."pitah budak2 culas nak g surau"..Ha3...Ada yang menyorok bawah meja,dalam tandas,belakang bangunan & banyak lagi la..Sekarang semua tue dah kurang n boleh dkatakan hampir pupus..

Dulu masa aku tingkatan 1,pelajar laki suka bebenor makan nasik kat kantin sambil duduk cangkung tepi longkang..Meja ada n kerusi pun cukup...Tapi diorang xduduk pun...Sengalkan..Ha3...Mungkin diorang malu.. Malu tengkorak ape nyer..Macam orang tak da tamadun aje duk gitu...Kena hambat dek Ayah Man,semua kecut perut..Ha3...

Beliau suka sangat melukis kat dinding blok..Kata2 yang boleh pelajar buat perangsang.. Kih3... Aku nie,misi & visi sekolah pun xingat dah...Cap ayam.. Ha3... Ape pun,Sekolah Renek amat bertuah sebab dapat seorang pengetua yang bertanggungjawab..prihatin terhadap pelajar dengan bantuan guru2 SEMEKAR yang hebat..Dengan itu,lahirla pelajar2 yang cemerlang..Kecuali aku..Hu3..Aku sayang SEMEKAR..n Jasamu Tetap Kami Kenang sampai bila2...Time kasih AYAHANDA MAN.. :)

Ayahanda Man \o/

Cakar ayam-->"same2 kita doakn Ayahanda Man&keluarga brd dlm keadaan sihat sentiasa"

Tiada ulasan: