Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 19 Julai 2010

H.A.T.I R.A.W.A.N

Assalamualaikum...

Hari nie aku dah kena buat sesuatu yang aku mmg fobia bila pertama kali aku tahu yang kami kat UUM wajib ambik medalah tue.. Hu3..Memang aku ne jak dulu lagi lemah bahasa om putih nie.. Adeh.. Ada rasa nak ubah, try.. Malu nak amal.. Best je dengar orang duk kecek2 mat saleh nie.. Gah je rase.. Lec oyak..Kamu cakap aje, jangan hirau salah ke betul ayat kamu tue,asalkan berani..lama2 kamu akan dapat kesan mana tempat yang kamu salah n kena perbaiki..

Bagus betul nasihat lec tue...Memahami..Tp aku xda kekuatan untuk buat mcm tue..Nak jugak cakap om putih.. Hasrat yang paling tak malu sekali adalah..aku akan cuba buat entry guna bahasa tue sepenuhnya..Tapi persoalannya,adakah aku bulih buat?? = Sekarang dah patah semangat.. Hu3..Xmau gini..Bersusah2 dahulu n bersenang2 kemudian..Rasa xda semangat..Bukan langsung xleh berbahasa..Tapi masih dalam tahap teramat malap..

Nak cari sorang cikgu dari kalangan kawan2 aku kat sini...Segan yang menebal memandangkan diorang pun sebok dengan tugasan yang diorang terima..SUNGGUH RAWAN HATIKU INI..Kejadah nyer?? Sebabnyer kat atas tue la... Malu bertanya maka sesat jalan..Dah mmg terhafal dalam kepala otak aku pun.. Tapi xamal.. Orang lain pandai sebab diorang usaha..Aku nie pulak, xleh rasa sakit..Patah angin laluh..Teruk sungguh..

Jadual hari nie xpadat sangat, tapi mmg tuk sem nie tiap hari isnin aku akan sampai kat umah jam 8:30pm..Kluar bilik jam 9am.. Esok xda kelas, cuma ada Perbincangan Dalam Kumpulan..Om putih jugak..Tuk ari nie jugak, lec metedologi aku bagitahu banyak benda.. Hu3..Bagus betul die..

Sekarang jam dah 4:20pm..Aku ada kat fakulti aku lagi..COLGIS..kena g kat fakulti yang jauh tuk kelas b.i dari kol 5-7.50pm..kat CAS..kalau kena kat COB pun ok..dekat dengan tempat aku tunggu bas tuk balik dpp.. Hu3..Xpe, aku bukan xbiase kan..Cuma kena bijak atur masa tuk sembahyang..Asar & Maghrib..

K,lah..Nak p dah nie..Sape2 yang terbaca..Kalau entry aku nie buat kamu rasa meluat..Mohon maaf..Ha3..KALAU TERASA NAK KOMEN,KLIK AJE KAT COMMENTS BAWAH SETIAP TULISAN AKU..KALAU TERASA NAK KOMEN LA..XSURUH & AKU TAK PAKSA SEBAB AKU TAK TAHU MASUK YANG ZIARAH BLOG AKU NIIE..Ha3...

Cakar ayam--> "tolong doakan aku..terhindar dari sebarang kesulitan"..Hu3..
Cakar ayam lagi--> TAKUT & FOBIA MASIH WUJUD!!
Lagi2 cakar ayam--> Huhuhuhuhuhuhu...

Tiada ulasan: