Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 31 Julai 2010

Hari Pahlawan

Asssalamualaikum...

Hari nie KO-K kol 8am.. Maka jam 8 pagi lebih2 sikit aku dengan sep2 Kelana siswa kumpulan 2 A terpacak kat Dewan Mua'zaam Shah..Waaa...20% dari markah 100% nie..Kalau tak datang kena ganti hari integrasi lain.. Hari nie ada majlis HARI PAHLAWAN..Tetamu jemputan mmg orang kuat UUM, n Senator Tan Sri Jins Shamsudin.. Tan Sri sungguh kacak wooo... Same mcm dulu2..Tp sayang aku xda peluang tuk ambik gambar bersamanya..(koya!!!)

Kan aku da kata..mmg Tan Sri sangat kacak..Dengar die v ucapan n cerita pasal pembikinan filem Bukit Kepong n tonton sedutan sikit pun da buat aku rasa...Hu3...Sangat hebat pengorbanan orang dulu2 tuk tewaskan penjajah..=(


Nie pulak keadaan dalam dewan tadi..Aku n kawan2 duk tingkat atas..Persis tengok wayang wooo...Ha3

:

Cuaca da mendung..Okey,da nak balik..



Cakar ayam--> g khemah nnt agak2 boleh bawak periok nasik letrik x??
Cakar ayam lagi--> Koya sungguh..Ha3...Pakai buloh je wei!!
Lagi2 cakar ayam--> xpe la..nak g cari kedai makan..tapau nasik!!...Uweeeekkkk!!! Koya thp dewa!!

Tiada ulasan: