Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 24 Julai 2010

Habiskan Pitis..Hmmm

Assalamualaikum..

Borink betul aku..Sebenaq nya, aku g expo kat vercity mall uum ari kamis lagi..Tapi x story kat sini..Sekarang aku story la sikit..Tak la menarik mana.. Expo nie dah empat hari berlangsung..Aku baru tau..Tue pun bila aku tanya kat kawan aku.."Bila ek expo ada"..Die jawab "laaa,sekarang la..Dah 4 ari tau.." Aku nie dengan muka yang excited.. "Jom kita g"...Ha3..Cepat je kan3..

Hasil nyer..Aku beli sehelai baju punjabi,tudung,beg pakaian..Kali nie aku beli benda yang aku nampak..Jadi xde la membazir sangat..Penasihat tentu dop suke..Kah3..Aku ada beli kain pasang..warna oren..Waaaa,aku dah nampak dah yang aku bute seni..Nak cari yang terbaik xleh..Mem
ang yang oren tue je yang terbaik diantara yang baik2..Ha3..Sinis giler ayat..

Xmo tunjuk la kain tue..Selendang murah2 je tau..Rm5-6inggit je..Tapi aku tak beli la..sebabnyer aku xpandai pakai selendang..Ha3..Aku mmg xpandai dalam segala hal..Kesian..SILA REDHA JE LA EK SAPE YANG PERISTERIKAN AKU NANTI....Ha3..Kerongsang pn cantik2..Cantik2 & yang penting murah..Aku tengok kat k.terengganu kerongsang mahal..Kat sini murah la sikit..Berbaloi la bagi pelajar macam aku nie..

K lah..Mod malas dah kembali.. Tengok la gambar yang xseberape nie..(ada orang bace ke???) ha3..

:Sebahagian daripada tudung yang murah...

Nie ler yang aku beli..Xseberape pun...Ha3


Cakar ayam--> "bersenang2 dahulu-bersakit2 kemudian...Hu3"
Cakar ayam lagi--> Hu3...



Tiada ulasan: