Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 23 Julai 2010

Gotong-royong

Assalamualaikum..

Hari nie kat dewan penginapan aku ada buat gotong-royong perdana..Kali pertama aku turun..Mase semester satu aku duk dalam bilik aje..Ha3...Bagus sungguh diriku.. kih3..xkira ah budak colgis ke budak cob ke n budak cas ke..semua kena turun..Tapi ada jugak yang berkurung dalam bilik..
.Ha3...Aku turun sebab nak tebus kemalasan aku dulu..Xpe la,xtitik peluh pun..Buat ramai2 kan3.. Ha3...Ada yang kena bersih masjid Bukit Kachi,dewan,blok..N dak2 laki kena masuk n pungut sampah dalam longkang besar..Ha3...

Bagus jugak xtbt mcm nie..Jadi meriah.. Tapi aku rase senior xramai sangat la.. Ha3..Diorang letih kut.. Kih3...
Sempat jugak aku ambik gambar..tp Xcome la,aku nie buta seni..Tak leh nak bajet sudut mana yang cantek!! Yeeeehaaaa...Aku n budak2 yang lain cuma kena pungut sampah je.. Ha3...

Makcik2 tukang sapu dah uruskan semua tue pagi tadi & kerja kami xteruk..Kang aku dah bagitahu tadi yang aku tak berpeluh pun...Ha3...

~Kat padang Bukit Kachi

Dak laki & longkang = SUNGGUH AKRAB..Ha3


Cakar ayam--> "Sem depan xmo dah!!"
Cakar ayam lagi--> "Biaq junior yang buat"
Lagi2 cakar ayam--> Hi3...Bagus punya senior!!!

Tiada ulasan: