Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 2 Julai 2010

Durian OH Durian

Assalamualaikum,,,

Ha3...Pokok durian tunggal 45 darjah serong kat belakang umah aku buah nyer dah mula gugur... Seminggu dari tempoh aku akan balik kat penjara... Ha3... Bagus nyer... Tapi sayang sebab Penasihat tidak berpeluang untuk merasa kemanisan isi durian y kali pertama gugur ke bumi n kali pertama seumur hidup nyer berbuah... Ha3... Kesian kat penasihat... Tak pe la kan3... Right now, penasihat dup enjoy kat Bali.. Ceh, xrasa durian pun tak ape.. Hari nie aje aku dah baham 3 bijik durian... Kah3...(orang lain ada beratus2 pokok durian, xpulak diorang kecoh mcm aku...kah3)...

Aku makan dengan sodap2 nyer.. Tp masih ada perasaan simpati pada orang yang xbernasib baik...(keh3, penasihat yang kureng bernasib baik).. Pokok durian tue Penasihat yang bajakan... Sungguh berkualiti baja yang penasihat taruk...Ada sape2 nak beli??? Ha3... Baja organik, 100% dijamin HALAL n dikeluarkan oleh PENASIHAT!!! Kah3...

~ DURIAN PERTAMA YANG AKU SANTAP..HE3~

Cakar ayam--> Penasihat sentiasa tak berpeluang \o/
Cakar ayam lagi--> Tunggu ler Selasa nie...
Lagi2 cakar ayam--> Durian yang sedap!! He3

Tiada ulasan: