Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 24 Julai 2010

bAlIk KaMpUnG \O/

Assalamualaikum..

Waaa,lambat nyer nak balik kampung.. Si Dara pulang ke Gong!! Hik3..Tapi banyak benda yang aku kena selesaikan dulu..Baru boleh bersenang lenang dengan cuti yang bakal tiba stat 02/09 nanti..Nanti kang,02/09 abis je kelas petang tue aku akan terus balik kat bilik n kemas2 n semuanya..Tapi buka puasa xkan dilupa..Ha3..lebih kurang 39 hari dari sekarang..Yeeeehaaa!! Mase tue aku akan ucap,selamat tinggal Sintok n belayar ke Besut dengan tenang!! Ha4...

Entah ape la yang aku merapu kali nie..Ape2 je la kan..Hmmmm,aku sekarang mmg kecut perut bila tiba hari isnin..Hmmm,aku paling dungu dalam kelas tue.. Rasa segan sangat2..Hu3...Takut la weh.. Tak tahu nak kata gape lagi.. Rase diri nie senget semacam aje..Bila teringat ttg tue,rase xselesa..rasa gembira tukar jadi sedih..

Waaa..Nak balik..Xsir duk sini..Hu3..Xnak SINTOK nak GONG MEDANG ..Cekup la kemerapuan aku tuk waktu nie.. Aku Nak g mandi n teman sain aku g Changlun..Waaa, first time aku kuar dengan motor.. Mintak2 xda ape2..Hope so..Kalau penasihat tahu,tentu aku kena sekeh balik Besut sat g..

Penasihat sila jangan marah ek..Kih3...
Cakar ayam--> "Kerbau oh kerbau sila la gi mandi!!"

---------------------------------------------------------------------------------------
Dah balik dari Changlun..Ape yang ak beli?? Aku beli sepasang kasut & kain batik..Kah3.. Macam orang tua je aku nie.. Hajat nyer nak hantar kain batik tue kat kedai jahit..tp rase malas la pulak.. Memandangkan aku nie ada sedikit asas jahitan KOBOI \O/ jadi aku koboikan kain batik yang aku beli tadi.. Dah siap.. Ha3..Da boleh pakai pun..

Ha2..Aku bab-bab koboikan sesuatu mmg kepakaranku.. Tp aku xreti nak koboikan kebolehanku dalam pelajaran..Hancur nanti..Tadi kawan aku suha yang bawak motor..Aku memang dah agak, sangat2 best kalau ada motor sendiri kalau duk kat sini..Mudah nak bergerak. Nak motor jugak!!! Hu3... Sempat ler aku ambik gambar huduh mase tas motor.. Ha3.


: Suha mmg pemandu berhemah..40km/j!!! Kalau aku..(lu fikir la sendiri!!) Ha4

: Nie kasut yang aku beli..Sila la teka harganya..Berbaloi2..Ha3..(pakej pelajar nie!! \o/)


Cakar ayam--> Penasihat tentu akan cakap aku nie buta seni!! Ha3...

Tiada ulasan: