Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 9 Jun 2010

TANPA TAJUK

Assalamualaikum..
...
6 Jun 2010, aku tak tahu nak letak tajuk ape.. Sepupu aku wat majlis.. Tapi kenape aku tak leh bagi tajuk??? Hanya ALLAH TAALA yang tahu sebab nyer... Semua gara2 insan yang bernama LELAKI yang gila... Tak semua, tapi aku tujukan pada lelaki tue...sorang tue... Aku tahu die tak kan baca blog aku nie.. Semua ahli keluarga aku jadi HURU-HARA kerana nya... Aku doakan ALLAH akan beri balasan yang setimpal kat lelaki tue.. Aku rasakan die la manusia yang xberhati perut, ada akal tapi bodoh...
...
...
Aku tak tahu nak kata ape lagi..
...
Nie gambaq masa tue...
...
Semoga sepupu aku tabah hadapi semua nyer...Amin40x...
...
...

...

...

...

...

...
cakar ayam--> manusia mudah lupa...
cakar ayam lagi--> manusia mmg pelupa...
lagi2 cakar ayam--> "MOGA ALLAH TAALA BALAS SEGALA PERBUATAN DIA TUE"...

Tiada ulasan: