Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 15 Jun 2010

RESULT DAH KUAR \O/

ASSALAMUALAIKUM...
....
KECEWA AKU YANG LEPAS DAH TERTEBUS...SYUKUR PADA ALLAH TAALA....AKU AMAT GUMBIRA SEKARANG NIE... TAPI MASIH KENA USAHA TUK NAIKKAN LAGI RESULT AKU.. TAPI MACAM TERBANTUT LAK APE YANG AKU NAK BUAT NIE...HMMMM... MASIH DALAM KEADAAN YANG TAK SEDARKAN DIRI...LEMAS DALAM KECETEKAN AIR... MACAM MANA BOLEH JADI MACAM TUE...
...
AKU RASA MACAM KENA BUAT SESUATU.. TAPI AKU NIE BUKAN MUDAH TUK ISTIQAMAH DENGAN APE YANG AKU NAK BUAT... TAK JADI BERTERUSAN...HMMMM... NIAT ADA TAPI BERTERUSAN MELAKUKANNYA AMAT SUKAR...HMMMM...
....
BALIK PADA RESUT YANG KUAR HARI NIE...AKU AMAT TERKEJUT...MENCAPAI TARGET AKU...TAPI ORANG LAIN MESTI LEBIH TINGGI DARI AKU... USAHA SIKIT MAKA DAPAT PUN SIKIT... SEM 1 AKU MMG BANYAK LALAI... SERIK GILA...TAPI AKU RASA TAKUT AR...BISA2NYA SEMUA ITU TERJADI SEKALI LAGI KIRANYA AKU LALAI...
...
APE PUN TENTU MA AKU GEMBIRA...MA AKU GEMBIRA N MA AKU TENTU SENYUM N SUH AKU BELAJAR LAGI SUNGGUH... TIME KASIH PADA PENSYARAH...HU3... MMG BANYAK MEMBANTU... AKU HARAPKAN SEMUA YANG BERLAKU PADA SEMESTER LEPAS JADI PERINGATAN PADA AKU... JANGAN LALAI, JANGAN TANGGUHKAN KERJA, JANGAN BERAT TULANG NAK G PUSTAKAAN... HA3...
....
SILA BERDIKARI (BERDIRI DIATAS KAKI SENDIRI),,BERGAUL DENGAN ORANG ETEP... JANGAN DUK BERKURUNG DALAM BILIK AJA....
....
TAK LUPA JUGAK, TIME KASIH BUAT PENASIHAT...BANYAK MEMBEBEL(KALAH MULUT MURAI!!!).. SUH AKU BACA...V NASIHAT... SUH AKU NIE KUAT SEMANGAT... HU3... TIME KASIH... TIME KASIH....PENASIHAT YANG BAIK HATI...(HUDUH2 GITU) HE3....
....
....
...
..
.
cakar ayam---> time kasih MA!!!
cakar ayam lagi---> time kasih PENASIHAT!!!!
lagi2 cakar ayam---> SYUKUR PADA ALLAH TAALA....

Tiada ulasan: