Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 29 Jun 2010

Ombak Rindu Akan DiFILEMkan \o/

Assalamualaikum...
Waaaaa!!!! Td aku tengok wall fb Lisa Surihani yang cun melecun tue.. Terbaca ttg OMBAK RINDU akan diFILEMkan!!! Gumbira rasa...\o/.. Tapi gumbira aku nie kejap jew...Berubah jadi xberapa suka sebab Maya Karin yang pegang watak Izzah!!! Xsesuai... Izzah kan seorang yang lembut... Badan die xgemuk xkurus... Melayu asli & bukan kacukan... I2 yang aku faham dengan watak Izzah..

sengaja buh y bertudung

Watak Hariz dimainkan oleh Aaron Aziz..Bagus... Rasa sesuai... Sebab Aaron sendiri ada rupa n sangat tinggi emang sesuai ler pegang watak tue.. Ha3... Aku nie macam penerbit pulak... Bukan ape, aku sangat minat dengan Ombak Rindu.. Semua siri nyer aku beli... Maaf la yer Penerbit...
Watak Mila, Lisa Surihani yang pegang.. Aku bayangkan Mila nie seorang yang tinggi lampai sebab die kan3 MODEL!!! Ha3.. Tapi bila Lisa yang pegang watak nie, rasa macam sumthing jew.. He4.. Kenape Lisa tak diberi watak IZZAH??? Hu3...

sengaja letak gambar bertudung...cantikkan3


Wafiah...Ummi Aida yang pegang!! Wah, pelakon berpengalaman..

Kesimpulannya..Semoga cerita nie tak merosakkan ape yang aku bayangkan semase aku baca ceritanyer..(tp xla sebijik same dengan ape yang aku fikirkan!!) Ha3...

Aku rasa la kan3... Dalam Ombak Rindu,ada tempat2 yang mmg fuh!! Harap xsemua dimasukkan...Kih3...Ape pun aku peminat setia novel berangkai nie... He3... Tuk pelakon2, moga diorang dapat menjayakan watak diorang dengan sebaik nyer!!! (skema giler ayat aku \o/)

cakar ayam--> IZZAH, HARIZ, MILA & WAFIAH
cakar ayam lagi--> MAYA KARIN, AARON AZIZ, LISA, UMMI AIDA
lagik2 cakar ayam--> pelakon yang berpengalaman... \o/

Tiada ulasan: