Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 26 Jun 2010

Cuti Dah Nak Habis

Assalamualaikum...

Alamak...Cuti da nak habis...Hu3... Hari nie 26/6---9/7 aku dah kena g...Terasa jeles dengan orang2 yang dapat DEKAN... Aku?? Jauh sekali weh...(tajuk berlainan dengan isi!!)...

Aku nie tak puas lagik... Best nyer kalau duk kat umah je... Jual ubi kat depan rumah.. Ha3... Terfikir-fikir nak buat ape dalam waktu yang makin menghimpit otak aku nie... Ha3... Tak mau lagi aku hiraukan semua kerja2 yang tak berkaitan dengan aku bila sampai kat sana nanti...

Cuti nie... Teringin nyer aku nak g kat sekolah lama.. Tapi aku tak ada teman nak g kat sana... Bestpren aku kerja kat kemaman...(kekalkah begitu??) Entah la...

Hari nie En.Penasihat kerja... Orang lain pusu2 cuti, die kerja pulak dah... Ha3...Die kena punggah barang2 kat pejabat lama g ke pejabat baru... Ceeee... Pindah pejabat rupanya...
Semoga penasihat akan dapat meja & kerusi yang keras... Wakakakaka...

K lah...

Tak cekak nak taip lagi dah.... Ha3...

Kali nie tiada cakar ayam... Kih3...

Tiada ulasan: