Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 25 Jun 2010

CuTi-cUtI cT

Assalamualaikum...
...
24 Julai... He3... Sekarang aku berada kat bandar KUALA TERENGGANU...Cuti muti cikit... Ape pun jom kita bercuti...
...
Nak citer cikit pasai laptop aku... Namer nyer DARLNG....pagi tadi aku hantar darling masuk hospital... Berkecai RM50 (pinjam dengan penasihat)... Wakakaka.... Habis semua gambar2, nota2 lesap.. Termenung aku...
...
Sekarang DARLING berwajah baru.... Lebih ringan ku rasakan... Ha3...
...
...
Aku tak tahu nak bebel ape...
Sampai di sini saja cinta yang dipertahankan...
Anggap lah ini suratan satu percintaan....(antara aku & DARLING)
...
MERAPU GILER MINAH NIE!!! \O/
....
....
cakar ayam--> Pantai yang indah, tunggu SITI PASIHAH!!!!!!!
cakar ayam lagi--> He3...(pemandu aku BZ skarang!!!!)
lagi2 cakar ayam--> JALAN KAKI JEW!!! HA3

Tiada ulasan: