Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 22 Jun 2010

9 julai

Assalamualaikum...
...
Tarikh nie semakin hampir dengan aku... Aku ada terbaca dalam FACEBOOK senior aku tadi, 10 Julai K.O ditunda sempena hari ISRAJ & MIKRAJ... tapi pagi tadi aku dah tempah tiket balik kat SINTOK... 9 Julai, malam nyer tue aku bertolak balik kat penjara... Hu3333.... Sungguh aku tak sir kat sana...
...
Ape pun aku kena balik 9 hb jugak, 10 hb tue aku boleh rehatkan badan & kemas bilik & jugak bersedia tuk kuliah pada 11 hb...
...
Redha je lar...
...
Tugas aku akan habis 2 tahun lagi... Insyaallah...
....
Rasa macam SEMACAM aje...
...
k lah...
...
UUM....
...
Moga ALLAH TAALA permudahkan urusanku... AMIN....

Tiada ulasan: