Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 18 Mei 2010

CORETAN TERAKHIR

ASSALAMUALAIKUM..

...
NIE AKU KIRA CORETAN TERAKHIR AKU SELAMA KAT UUM TUK SEM NIE.. 3 JAM LAGI DA NAK NAIK BAS.. ENTAH KENAPE LA KAN AKU RASA TAWAR HATI TUK SEGALANYA BILA BALIK BESUT KET AGI.. REUNION KELAS P.P AKU DAH SET NAK BUAT 22HB KAT BELATAN.. TP 21HB TUE ADA REINION KAT BELATAN GAK DENGAN BUDAK2 RENEK Y LAIN.. XKAN HARI JUMAAT G BELATAN N HARI SABTU G LAGI...
...
KALAU TAK JADI TUK REUNION KELAS PENGAJIAN PERNIAGAAN 22HB NANTI AKU MINTAK MAAF.. AKU AKAN MAKLUM.. HU3.. DA LAMA AKU RANCANG..AWAL BULAN 2 LAGI..N KU SIMPAN NIAT NIE DARI SEM LEPAS LAGI.. HU3.. HANCUR GITU JE.. NIE LA,, KITA HANYA MERANCANG, TP ALLAH YANG TENTUKAN SEGALANYA.. NANTI LA NAK TANYA AHLI KELAS YANG LAIN.. ARI TUE DIORANG NAK BUAT REUNION KELAS, KATANYA XSIR CAMPUR.. AKU AKAN USAHA.. HU3..
...
NIE AKU SERTAKAN GAMBAR KELAS ECOM AKU.. BANYAK SANGAT KAMERA, XTAHU NAK PANDANG YANG MANA... HA3.. SUMBAT2.. APE PUN..SEMOGA KALIAN CAM LAGIK AKU KALAU SELISIH NGAN AKU KAT MANA2 D.K.G KAT UUM NIE..
...
AKU NAK MINTAK MAAF LA EK, PADA SESIAPA Y TERASA HATI DENGAN AKU.. K, SELAMAT BERCUTI DAK2 UUM ECOM FASA 1 N FASA 2 AKAN MENYUSUL 23HB NIE.. GUD LAK CEMUA!!!
...
....
...
...
....
cakar ayam--> SELAMAT TINGGAL :)

Tiada ulasan: